Grigori
Юзер
- 15 Сен 2014
- 86
- 82
Painting Workflows for 3D Assets in Photoshop CS6
Автор: Eddie Russell
Автор: Eddie Russell
Описание:
Язык:АНГЛ
Photoshop CS6 Extended and it’s new Mercury graphics engine and enhanced 3D tools, painting textures for 3D assets in Photoshop has never been easier.
In this tutorial, we explore texturing a 3D asset from start to finish primarily in Photoshop’s 3D space. We’ll not only explore different methods of working but we’ll also learn about tools and techniques that will help make you successful immediately. You will be surprised at how well your 2D painting skills translate into 3D space using the tools in Photoshop that you already know.
By the end of this Photoshop training, we will have created texture maps for diffuse, bump and specular data for our model.
Частичный перевод описания на русский:
Photoshop уже давно является королем 2D изображений. На самом деле, многие 3D художники использует Фотошоп для раскрашивания текстурных карт на 3D ассетах. С появлением в PS CS6 Extended новых инструментов это стало еще проще.
В этом курсе мы будем рисовать текстуры на 3D модели, используя для того различные инструменты и методы. Вы будете быть удивлены тем, насколько хорошо ваши 2D навык и рисования найдут себе место в 3D пространстве Photoshop.
У вас нет прав на просмотр ссылок, пожалуйста: Вход или Регистрация
Для просмотра скрытого контента необходимо Войти или Зарегистрироваться.
Последнее редактирование модератором: